< Till bloggens startsida

Vaknade...

..med en positiv känsla i magen och aningens överenergi och bestämde mig för att testa lite kläder jag hade i garderoben. Ni vet sånna man köpt till ett speciellt tillfälle men sen aldrig riktigt haft tillfälle att använda igen. Jag hittade klänningen jag köpte till malins&vickys examensfest i januari. Den är köpt på Zara som mycket annat i min garderob nuförtiden. Jag funderar på att dra ner axlarna lite, isfl kan det bli en såndär "lilla svarta" som alltid är bra att ha hängandes i garderoben.  Nu tänkte jag jogga en runda innan det blir gymmet med josse. Åh SÅ skönt ska det bli. SÅ JÄKLA skönt..  Solen skiner idag dessutom! Wunderbart.
Senare idag ska jag även springa till Zara så jag får köpt mina skor som jag tänkt ha på nyår- SÅ är det gjort.  Klänning är jag fortfarande lite osäker på, så väntar nog in i det sista för att se om något nytt dyker in. De får ju nya grejer varenda vecka i princip! Så off I go. Ha en fin dag ladies and gents.
Bissar.

Kommentarer
Mamsen

Nice

2010-11-17 @ 16:39:45
rebecca

Var gärna med i dagens blogg :)

2010-11-17 @ 16:56:45
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Ida

fina bilder :)

2010-11-17 @ 17:00:14
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0