< Till bloggens startsida

Dagens låt...

you make it real har vart på min hjärna sen jag vaknade denna morgonen.. finfin. Fin är den.  James Morisson är fab!
Jag och josse var på gymmet i dryga 2,5h. Jag var hemma lite innan 18- tog en dusch lagade chicken fajitas och nu har jag smaskat guacemole för året ut. GOTT.
Nu händer det spännande saker i våra liv. Spännande! :)
Idag ska jag fanimej boka min flygbiljett- jag vet Josse detta har sagt i över en månad men idag är det dags. Jag riktar mig in på den 9e dec - så då alla invånare på bigatan 7 får ni finbesök..( ja jag pratar om mig själv!)
Nu börja precis en film- vinter i central park (un Hiver a central park) tror jag den svenska översättningen skulle vart.. anyway den ska jag kika på.
Hoppas ni haft en fin dag.
Bisous.


Kommentarer
EN LYCKLIG VÄN ..

wehiooo !! 9 dec it is ... jisses vilken månad vi ska ha ihop ... Great : D du är alleredan uppbokad den 17 dec bara så att du vet ..

2010-10-13 @ 21:33:15
va?vadå?måste man lämna ut sin identitet på internet ?

Hej! 1 hoppas du har köpt biljetten (är inte helt övertygad än..) 2 ska du åka och lämna den imorgon eller? låten var lite fin! håller med dig. Hoppas även filmen var bra!duktig du är som ska träna imorgon. duktigt även av din kompis som ska träna imorgon. //antar att du räknat ut det..lool

2010-10-14 @ 00:21:06
mamsen

alltid välkommen hem, vet du

2010-10-16 @ 02:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0