< Till bloggens startsida

Fika på Tempo.

Med jossan har jag gjort för ett tag sen. Alltid lika mysigt att fika. Undrar var ordet fika kommer ifrån egentligen. Ett svenskt påfund tänker jag. 
Anyway- efter detta var jag på banken och på zara. Hitta ett par asnajsa byxor som jag tänkte köpa, men dom var slut i den affären och eftersom jullebulle har bilen på flygplatsen (till ingen nytta) så kunde jag inte åka och handla dom idag inte.  Hade suttit som en smäck på mig imorgon kväll! :)
Nu ska jag kolla ett avsnitt av private practice sen ska jag ta mitt förnuft till fånga och antingen gå till gymmet, eller jogga en runda. har inte riktigt bestämt mig än. Är ganska lat idag helt enkelt.
Men vi hörs senare mina amigos/amigas.
ciaociaooo

Söt liten minimuffins som jag ösnkar mig av josse i julklapp.
Idag var det ganska varmt men det såg kallt ut så jag fick på mig julles lapplandtröja i kashmir som var asmysig.  Den ska jag mysa i hela vintern.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0