< Till bloggens startsida

HEJ DÄR!

Det var inte igår- ursäkta att det tagit lite tid. Jag ska inte ljuga och säga att jag inte haft tid att blogga- faktum är att jag haft hur mycket tid som helst men jag har helt enkelt bara struntat i det i brist på intresse.
Men nu ska vi se vad jag haft för mig på senare tid.  I helgen var vi på en fest hos Camilla, det var trevligt. Vi skulle ut men tiden sprang iväg så det blev liksom aldrig av.  Nu i veckan har jag vart på gymmet större delen. En annan intressant grej var att jag ringde till en business skola angående anmälninsblanketten jag höll på att fylla i, då sa hon att skolan redan börjat för 5 v sen men att jag kunde få börja imorgon om jag ville för de hade satt in extra kurser (detta var i tisdags). Igår var jag i skolan under 3 lektion- organiserad ledarskap- det var faktiskt väldigt intressant... Men saken är den att jag vill ha en skola där jag kan förflytta mig till en annan busniessskola om det så behövs- och en som är lite högre rankad. Så idag ska jag försöka fylla i hela ansökningsblanketten till denna sen kan jag hoppas på att jag kommer in i Januari så jag kan börja studera. Fick ju mersmak igår! :)
Nu väntar jag på att julle kommer hem och äter lunch med mig, vet inte om han glömt av det kanske..   sen ska jag iväg till gymmet och efter kl 17 ska jag iväg och hälsa på en familj vars barn jag förmodligen ska passa över en helg.
Idag är det invägning på gymmet, jag gör nog det imornbitti istället dock. Det går framåt iafl- närmre vårt mål (när jag säger vårt så menar jag min och josses målsättning)..
Här är förresten en bild på mina nya hundtandbyxor jag köpte häromdagen. Asnicea är dom tycker jag. Jag ser lite halvvaken ut men- sån är jag. Ha en fin dag mina kastanjetter.
Bisous.

Kommentarer
malin

"JÄKLAR" vad snygga byxor på ren och bre skånska !!: ) Skulle också vilja ha dom när jag nått mitt mål !

2010-10-07 @ 13:07:36
linda

jättefina! prövade några liknande på zara i LA, men köpte dem inte. nu när jag ser dessa på dig ångrar jag mig!

2010-10-07 @ 14:03:15
URL: http://roos-linda.blogspot.com
Karin

Jag vill också träna här! men skulle nog inte ha tid :/ vad kostar ert gymkort?

2010-10-07 @ 14:05:57
URL: http://softcotton.blogg.se/
mamsen

snyggt!!!!

2010-10-07 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0