< Till bloggens startsida

Nu var det längesen jag skrev.

Men allt är bra! Mina föräldrar är ju här på besök nu- vilket jag älskar. Fantastiskt att ha dom around.
Idag är jag nervös. Ska på intervju på skolan. Jag vet inte ett smack om vad som kommer frågas osv så
jag har inte direkt kunnat förbereda mig. Men, jag fick en ny blus av julien som jag har på mig så jag hoppas den ger mig lite tur. Har likadan i beige och jag älskar dom!
Igår var jag och mina päron i Italien, san remo och strosade runt. Jag köpte mig en väska- den på bilden. Fin va? :)  Något eleganttantig men jag gillar den, pluss att den matchar till mina drivers skor.
Önska mig lycka till så skriver jag mer senare.
Bisous.


Blus,skor och byxor från faco. väska från italien och klocka chaumet.

Kommentarer
malin

Oh, så det var alleredan de skulle ner . Skulle ju lämna en sak till dom som de skulle ta ner till dig ! Hoppas ni har det mysigt tsm . Gud vad tiden den går fort. Underbart iofs, för då går det snabbt till den 9:onde !! Jiiippii..

2010-10-28 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0