< Till bloggens startsida

Pust och flås.

Har nyss kommit in från joggingrundan. Idag var det hårt faktiskt, men jag överlevde : )
Nu tänkte jag ta mig en långlånglång dusch och tvätta mig bakom öronen och sånt därnt som man inte gör så noga i vanliga fall :P haha. Jag är freeeeshh.
Julle anländer väl om sisådär en timme så vi får väl se om det blir något fredagskok till honom när han kommer hem.

Jag är skitsur, får fan inte igång den satans boxen till tv. Har fått kolla på ally mcbeal hela dagen i brist på annat.

au revoir.

Kommentarer
mamsen

E väl inte fel me Ally, men kanske inte hela dan

Pusskram

2010-10-02 @ 12:07:58
susy

åh, jag älskar ally mcbeal.. eller man älskar ju john cage och fish!! :)

2010-10-03 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0