< Till bloggens startsida

Back on track! :)

Jaa det ska ni veta. GODMORGON. NU är jag tillbaka här på min blogg och ska försöka uppdatera så ofta jag bara kan. Jag har liksom saknat det en del - tragiskt kanske :)
Jag hoppas att allt är bra med er alla. Själv är allt bra här....
Nu var det så längesen jag skrev så jag vet liksom inte riktigt var jag ska börja.. men för att sammanfatta gågna dagar så har jag mest i princip- legat på stranden, jobbat, hängt med Josse, hängt med Julle, druckit vin, strosat på stan och fixat i lägenheten.
Nu är i princip det mesta klart. Jag ska iväg och köpa sågblad till maskinen och långa spik sen kan jag börja sätta lister närsom. Kl 14 idag ska jag till Parks och jobba och innan dess ska förmodligen josse komma hit, eller ska vi fika någonstans och sen gå till gymmet runt hörnan och checka priser osv. FitNice heter gymmet fyndigt nog och ligger 50m bort. beacheleven har vi sagt! :)
Här kommer lite nytagna bilder från lägenheten.. Vi ska byta ut en hel del möbler och inredning så småningom men sånt får man ta efterhand när man får oväntade rörmockarräkningar.... Ha en fin dag kära ni.
Bisous


vår nymålade spegel och en nyvaken madde.

Vår entree

Vårt fina skoskåp!

Nya stolar ska införskaffas snarast.

mitt söta kök.

nespresso-hörnan.

vårt atm jättetråkiga badrum utan någon som helst dekoration- Men det kommer mina vänner!
Vår lilla säng. Ny säng- sängbord och sänggavel ska också införskaffas.

Utanför fönstret ser man Nice konstmuséum.

Kommentarer
johanna

Jag är mäkta imponerad! Mycket mycket bra jobbat! Även Oskar tycker förvandlingen är total och säger på ren och skär skånska att ni varit "redigt doktiga!". Kram på er!

2010-09-06 @ 10:42:20
mamsen

Såååå jättefint det har blivit, köket otroligt fint, badrummet blev ju jättebra, eller?? O detta stora rum med valvet, otroligt snyggt. Ni mååååste vara nöjda, längtar efter att få se de på riktigt. Pusskram till er båda

2010-09-06 @ 11:27:34
Nyfiken..

Barskåp? Finns det? Med whiskey i? typ Famous Grouse?//// Anonym...

2010-09-06 @ 12:34:04
Malin (kusin)

Häärligt!! Så duktiga ni är . Super fint och mysigt ser det ut att vara! Längtar också till jag ser det irl : D ! Härligt med inlägg madde, har väntat ivrigt! . Ett samtal snart hoppas jag :)

2010-09-07 @ 17:01:10
Jennie

Lägenheten ser jätte fin och mysig ut! Ni har verkligen gjort en awesome jobb;)

2010-09-09 @ 14:11:27
URL: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0