< Till bloggens startsida

Bakar-madde.

Jag har iafl nyss stått i köket och bakat lchf bröd av ett recept jag fått av Barbro, Anjas mor. Skitgott är det. Dock tog jag för mycket bakpulver vilket kan smakas- men om man kletar på lite cremecheese så försvinner nog den beska smaken- haha.
Jag har även gjort en chokladkaka som står i ugnen till julle nu. Kärleksfull som jag är. Får se hur den blev, höfta lite med de flesta ingredienserna... : )

Innan ikväll var jag och julle ute och jogga i 45min- asskönt var det. Temperaturen var helt perfekt och man skutta fram som på moln. Underbart. Det är otroligt tråkigt att sommaren är slut här i Nice- samtidigt som det är ganska skönt att få ha lite kläder på sig igen.. hade jag haft pengar skulle jag köpa en helt ny höstgarderob då det finns såååå mycket fina grejer i alla affärer nu. Höstmodet är min favorit.

Efter detta blev det lite kyckling och sallad- för ovanlighetesskull. (ja för er som inte riktigt känner mig så äter jag sallad varenda dag och kyckling 6dagar i veckan)

Nu insåg jag precis att jag har 6 avsnitt av weeds att glo på så det ska jag sysselsätta mig med nu i någon timme.
Imorgon bitti blir det gymmet.

Sov så gott dear readers. Jag behöver 18 personer till för att slå mitt bloggrekord. Kom igen nu folket. :)
Bisous.


Kommentarer
mamsen

Låter gott, kan jag komma nu????

2010-09-28 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0