< Till bloggens startsida

Finbesök av familjen Fredriksson/Nordh-Lördag.

Jag har ju som bekant inte skrivit på ett par dagar. Sist jag skrev så sa jag ju att jag skulle få fint besk och detta besöket bestod av min bror Daniel hans brutta Johanna och min gudson Oskar...  Detta var en överraskning åt Johanna därför kunde jag inte skriva ut det tidigare. MEN iallafall... Detta har vart hur trevligt som helst.  Kvalitétstid till max.
Tänkte berätta lite kortfattat vad vi gjort sedan lördags då dom kom.  De anlände 8.45 på flygplatsen där jag stod och väntade på dom. Oskars första utomlandsresa!! Kramkram och sedan åkte vi hem till lägenheten och åt vår första av många brakfrukostar. "Det är ju semester".  Stranden stod sedan på schemat på eftermiddagen- vi tog en tur genom old town (eftersom det är den kortaste vägen till stranden) där vi kolla lite i turistaffärer och dylikt. Efter några timmars solande och lekande så gick vi hem och gjorde oss iordning för en tur till nya stan och restaurangbesök.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0