< Till bloggens startsida

Happy friday.

ja man får ju genast så mycket mer energi närm an börjar träna. Idag hoppa jag upp (på min lediga dag) kl 08.30 för att hinna äta och chilla innan jag skulle möta josse på gymmet kl 10.. och ni som känner mig vet att jag älskar att sova.
Jag borde börja ta mer foton när jag är ute och gör saker kom jag precis på i skrivande stund.
Efter gymmet blev det en snabbdusch här hemma och sen drog vi ut på stan och käkade lunch och strosade runder. Jag ukom faktiskt precis hem i princip. Det blev lite nya träningskläder idag minsann. Motivationen till träningen blir ju större om man har nya kläder- eller.. något sånt :)  Mamma nickar säkert vågrätt på huvudet när hon läser detta..men men
Nu är tanken att jag ska börja köpa lister här i lägenheten. Men det är ju förjäkla jobbigt att göra själv. Så jag tror jag ska städa lite innan julle kommer hem och göra det fint till imorgon. Imorgon får vi bannemej fint besök! :)
Nej off I go. Hoppas allt är bra med er  allesammans..  jag skriver snart igen här om kommande vecka! wihoo
Bisous.

inköpen idag: 2 par sporttoppar och ett par shorts från Nike och 3 tshirts från G-O sport som Josse hade sagt.

Köpte även ett nytt nagellack häromdagen. Rose insolent från coco.

Kommentarer
mamsen

Madde manekäng, ja varför inte, hade kanske varit nåt eller?????, Pusskran

2010-09-11 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0