< Till bloggens startsida

Helgen.

HEY there my faithful readers.
Jaha, då var det några dagar sedan sist jag skrev.. och vad har egentligen hänt..
I fredags satt jag barnvakt. Sen i lördags åkte vi till Julles föräldrar där vi åt familjemiddag och myste.
På söndagen var det kalas med fondue och tårtor och grejer. Mycket trevligt var det trots komplikationen att kommunicera... men.. det kommer..kanske.. om man har tur. Nicka och le kör jag mycket på. : )

Igår gjorde jag väl inte så mycket annat än att träna och idag har jag och josse strosat runt på stan. Skulle egentligen tränat imorse, men det var en trött morgon, mycket trött morgon... så får ta det ikväll eller imorgon.
Nu sitter jag och äter mozza sallad med kidneybönor och avocado.. så jäääkla gott är det!

Igår när julle kom hem från jobb så hade han med sig ett par loafers  från faconnable till mig som jag fick testa och de satt som en smäck.. TACK sa jag! DÅ slängde han fram två par till.. haha så jag fick 3 par skinnloafers igår. Superduperuper gulligt.

Nu ska jag nog diska? Eller något sånt.. Läsa kanske? Jag vet inte alls vad jags ka göra. Det är jättetrist att vara ledig när man inte har något att vara ledig ifrån.... haha.

Hörs later.
Bisous


Kommentarer
mamsen

Såååå fina skor, nästa n finare än de lila om jag får tycka.

Pusskram

2010-09-28 @ 19:12:06
Maalin

guuud vad fina madde ! Mycket finare än dom lila , håller starkt med lena på den punkten : ) . Saknar dig gumman . <3

2010-09-28 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0