< Till bloggens startsida

Ja vad ska man säga.

Jag tänker inte nämna något om det svenska valet som alla andra tjatar om. Det är som det är och så är det.

Vad har annars hänt på senaste tiden undrar kanske ni? Eller så skiter ni mest i vilket - fast då hade ni nog inte tittat in hit förvisso.

Vad har hänt sen i lördags egentligen...tjaa.. I söndags så tog jag och Josse oss en långpromenad till Villefranche sur mer på förmiddagen. Vädret var fantastiskt och det var väldigt mysigt faktiskt. Vi gick dit- låna toaletten på ett ställe- och gick sedan tillbaka. haha. naajs
Efter promenaden var det en stunds solande på stranden och sen var det chill med julle resterande av kvällen.

1,2mil roundtrip med vacker natur :P

I måndags var jag hos Parks och passa kidsen. Stoora har dom blivit. Sen var kvällen tillägnad the pacific, 2 avnitt gick på canal+. De två sista nästa vecka! uh. Bara massa krig och elände egentligen.

"klappa händerna om du är riktigt glad"... :) Alfie i sin "jag är blyg" pose.




Dagen började kl 10 då jag stegade upp, drog till gymmet kom hem igen 12.30. Duschade- julle kom hem- vi åt lunch sen stack jag och passa barnen. Kom hem kl 20- åt middag och nu har jag pratat i telefon med mor och josse sen dess.. och nu ska jag sova. haha. Händelserik dag...hrm..
Ja men mer spännande än såhär är inte mitt liv just nu så ni får helt enkelt stå ut tills något mer spännande inträffar.
Ja godnatt på er mina damer och herrar.
bisous

Kommentarer
mamsen

Ja, de va trevligt o prata en stund, ha de , pusskram, vi ses ju snart

2010-09-21 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0