< Till bloggens startsida

Måndag- Yachtshow in Cannes

Eftersom Faconnable är en av sponsorerna till the yachtshow som hålls här på rivieran i diverse byar så fixa julle gratis inträde. Vi stan till Cannes och gick in på Vip avdelningen där vi drack champagne och chablis och åt skumma små snittar som bestod av jag vet vad. Men det var nice iafl. Efter detta fick vi gå på olika yachts och titta. Jättevarm dag var detta vill jag tillägga. Helt sjukt vad folk har pengar där ute i världen. Har man råd att köpa en båd för 2miljoner euro så borde man dö. Ja dö skrev jag.  Iafl- efter båtchecken så åt vi på en restaurang där i Cannes- vi kom inte hem förrän vid 20 på kvällen då vi mest chilla och umgicks! :) Mys!

daniel kör båt fast bara på låtsas alltså.

vip lounge.

jag borde ha en båt, det passar mig :P
världens sötaste ossy med fasssssan.
Johannaaa

Grabbarna kollar fotboll......



Kommentarer
mamsen

VIP- biljett o champange inte dåligt

2010-09-17 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0