< Till bloggens startsida

Söndag!

På söndagen stack vi till stranden på dagen efter en brakfrukost (igen), på kvällen åkte vi till Antibes där jag och johanna köpte lösgodis för sammanlagt 150sek. Mitt kosta 10euro- detta var kanske.. 2hg MAX- jag lovar.  Sedan strosade vi runt i solnedgången och kikade på naturen och sedan tog vi snacks och dricka på the hop store innan vi for hemmåt.  Jag får nog säga att vi senast lagt oss ca 23 (och då är det sent) nu i veckan när Oskar har vart här. Var längesen jag sovit så mycket. Skönt :)   Förresten så är Oskar något av det sötaste jag sett.

I antibes

I juan les pins





Kommentarer
mange

Fy tusan va mysigt!! Jag vill också åka ner till dej!! vet inte när bara:( åhhh jag vill, jag vill, jag vill!! förresten ingen dålli bränna julle har:) du med förstås. e så avundsjuk!!:)

2010-09-16 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0