< Till bloggens startsida

Thursdag hela dagen.

Idag vaknade jag upp med ett ryck när min mobil började ringa lite efter 9. Det var Josse som var på väg hit så vi kunde dra till gymmet. Snabbt som fasen klädde jag på mig mina nya träningstights och mitt nya linne jag köpte igår (bilder kommer senare då detta just nu ligger i tvätten), tog en yoghurt och en sked i handen och sprang ner för att möta josse. Vi var på gymmet runt 1,5-2h därav 45min var effektiv tid för min del, resterande mest väntande och slöande. Ja det var inte min dag idag på gymmet helt enkelt- men ska ut och jogga sen så det får vara okej.

Efteråt blev det dusch och chill i lägenheten innan vi drog ut för att käka lunch på stan. Vi kom runt hörnan där vi hitta ett mysigt hak med billig mat som vi sedan spenderade lite mer än två timmar på. Jag kom nyss innanför dörren nästan, och nu ska jag nog kila iväg till banken och lämna lite nödvändiga papper. Idag kan vi väl köra en dagens outfitttt- som alla andra bloggers. Hoppas ni haft en fin dag, vi hörs senare. Bisous.


byxor och tröja kommer från zara, skjorta och skor från faconnable, klocka från chaumet och glasögon från marc jacobs. Häftigt va.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0