< Till bloggens startsida

Turistonsdag i Nice och Monaco.

Igår spenderade vi dagen med strosning på stan och i affäter. Jag har förresten köpt ett par skitfina nya skor.. och en sjal. Ska snart visa dom också!.. Efter affärerna åkte vi turisttåget som Daniel och Johanna var jätteglada över. De var som verkliga turister med kameran runt halsen. haha
På kvällen åkte vi till Monaco och åt på stars'n'bars.

Allt som allt har det vart en väldigt trevlig vecka. jojo danne och ossy åkte hem innan idag efter vår sista fina frukost.  Hoppas de snart kommer tillbaka och stör oss i vår vardag!:)
Nu ska jag laga mat. Hej så länge
Bisous



Kommentarer
clara

riktigt söt liten bebbe :)

2010-09-16 @ 21:10:30
Josse

hej vännen!:) vad mysigt och roligt ni verkar haft med besöket! måste säga att ossy är en riktigt söt lite krabat, haha! saknar dig min vän<3, när va det du skulle komma hem? Pusss på re;)

2010-09-16 @ 21:24:58
maaalin !

såå mysiga dagar ni haft ihop : ) . Tänker på dig och saknar dig gumman . Vill mer än gärna komma ner snart . Måste få ihop ledighet i november ?! Puss puss

2010-09-16 @ 22:00:52
Johanna

Klockan är nu 11.44 och jag har förutom att tagit hand om och busat med sonen tvättat sjuuukt mycket tvätt, tumlat en hel massa, dammsugit och torkat golven, tömt diskmaskin och ställt in nytt, rensat ut hela Ossies garderob och lagt in höstgarderoben, vilat en stund på soffan och TROTS denna maniska inställning att göra allt för att inte tänka på fransklandet med allt underbart som det innebar så finns den lilla saknaden där i magen hela tiden....fuck chiraque som jag brukar säga :).



Tack för en underbar vistelse och som tack för att ni tog så excellent hand om oss så lovar vi på heder och samvete att komma tillbaka! (även om ni vill det eller ej)



Ge nu din 08:a en stor kram från oss! Oskar ligger här nere på golvet och drar mig i byxbenet och fick mig precis att lova att skicka med en blöt puss från honom oxå! Pchuss!!!!



2010-09-17 @ 11:50:30
mamsen

Så underbart härligt

2010-09-17 @ 15:51:46
Daniel

Tack själv för en mycket trevlig vistelse. Hoppas vi kommer ner snart igen men det är ju inte långt jul och då intar ni ju Sverige igen.

Sjukt att du skriver att vi tycker om att åka sightsing tåg när Julien var den som fotograferade mest av alla turister. Han borde ha en systemkamera den mannen så han kan ta fler bilder. Men även om ni drog med oss på detta tåg var det väldigt trevligt.

Hadet så bra så hörs vi snart. Kram från oss alla.

2010-09-18 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0