< Till bloggens startsida

BONSOIR!

Hejsan på er.  Long time no see.  Hur e läget?
JO, tackar som frågar- allt är bra här!!
Idag vaknade jag av mitt alarm: Josefin,  klockan 9.30.. Det var bra annars hade jag nog sovit till middag!
Vi snacka lite och bestämde oss för att ses efter hennes franskkurs vid 12 snåret.
SÅ jag hoppade upp ur sängen, bestämde mig för att testa tränings-dvd (-erna, s  Plural? ) jag lånat av Sara.
Jag såg nog inte klock ut här i lägenheten men det kan ju kvitta....
lite städning och sen en dusch innan stan blev det!
Jag mötte upp Josse och Anna på lafayette, då såg jag även en superfin ny jacobs väska från nya kollektionen.  Denna köpte jag ju inte men det kan ju bli ett framtida projekt om inget annat... :)
Vi strosade runt lite på stan och umgicks. Var mysigt.
Nu sitter jag hemma i soffan och äter lite rester sen gårdagen (Ni vet den där woken jag lagat varenda dag denna veckan eftersom julle inte ätit hemma).. smarr. Faan va gott det är med avocado. Ljuvligt.
Nej men om man ska runda av här.
Ikväll blir det utgång med Elin, ska bli kul! :)  Berättar mer om detta imörgon.
Ha en fin fredagskväll folket.
Bisous.





ny tshirt,ny tröja, nya byxor och nya skor. zara, F , zara och skor från f.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0