< Till bloggens startsida

Något klokare.

Men inte mycket. Har bara läst 30 sidor. Kursen heter ju Internationell engelska med företag och ekonomiinriktning- detta betyder alltså att där är många obekanta ord som man måste slå upp hela tiden... suck..  Jag har inte hunnit få boken än, därför hade mor svannat och skickat den, för er som undrar.  Men jag jobbar på. Magen är ungefär samma fast något lugnare, huvudet är något bättre iafl vilket underlättar en hel del när man sitter och läser.
Det regnar ute vilket är skönt, man missa iafl inte en fin solig dag....   Jaha, ni andra ska väl ha en romantisk alla hjärtans dag, själv blir det varvning mellan toa och soffa... Ingen feber idag iafl.
Julle kommer väl snart hem. Har 45 sidor kvar att beta av här+uppgften.. så.. ja..jag får väl återgå.
Ha en fin kväll.

mega-hand.

Kommentarer
mamsen

Plugga på, brukar ju ordna sig

2011-02-14 @ 17:40:38
LM lover

doktig!

2011-02-14 @ 21:04:50
J

Hej brillo! Ser definitivt ut som en hottare version av Clark Kent måste jag säga, dock utan superkrafter :)



Glad dag fav M.

2011-02-14 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0