< Till bloggens startsida

Promenad.

Efter jag lämnat Kyle så blev det en liten promenad i vårvädret. Jättskönt. Tog mig en tur på stan och strosade lite.
Just i skrivande stund håller jag på att slinga mitt hår, det kan bli antingen vitt eller oranget, för VARFÖR skulle jag ha turen att få det blondt? Det ligger liksom inte riktigt i min natur.
Äter även lite lunch här, En grönsakswok (paprika,lök,champinjoner,sparris,aburgine och zuchini) för jäkla god faktiskt.  Borde gjort kyckling men var alldeles för lat ärligt talat.
NEJ men önska mig lycka till då? Så får vi se om håret sitter kvar när jag är klar!
Hej på dig!


haha fattigt det ser ut.

Kommentarer
mamsen

LYCKA TILL!!!!!

2011-02-08 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0