< Till bloggens startsida

En härlig söndag!

Dagen började ganska sent, det ska jag inte sticka under stolen med, kl 12 pallra vi oss upp, vi vaknade av kanonen som alltid avfyrar ett skott kl 12.  Vi hoppade i våra springskor och tog den jobbigaste springturen sen jag åkte härifrån. Ja fyyfan säger jag. Jag orkade inte en tredjedel av vad jag brukar göra på en inte alls jobbig runda. Jävla jul och jävla sprit.. MEN det var skönt iafl, efter det blev det en liten hemmafrulle. Pratade lite med fru Parks i telen, saknar hela högen där ute på landet! :) Men blir förmodligen en visit nu i början på veckan!
Jag och Julle tåagde senare vidare till stranden där vi låg och chilla i 1,5h. Jag passade på att plugga franska.  Jag har ju bestämt det nu att jag ska ta ett kapitel (MINST) per dag. Detta är en nybörjarbok så jag kör igenom alla grunder igen, jäkligt kul faktiskt! Skötn att stimulera hjärnan med något.
Nu har jag nyss slängt ihop en lite mozzasallad och sitter och kollar på this is it, ska köra igenom ett kapitel till och sedan bara njuta av söndagen! :) Kanske blir en joggingtur till sen, man måste fan komma igång på riktigt nu!
HOppas ni alla har det bra!
Bises

Studerar på stranden, så här ser jag gärna att många av kommande dagar ser ut kan jag säga. En zero brevid- hur kan man klaga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0