< Till bloggens startsida

God fortsättning...

....Nu var det ju jäkligt längesen jag bloggade... men saken är väl egentligen som så att de enda som läser min blogg är ju de personer som jag träffat här hemma ändå och ni har ju egentligen full koll på vad jag håller på med... MEN iafl. jag tänkte köra en liten uppdatering iafl.
Allt är bra, min födelsedag är nu passerad och nu startar ett nytt år, fullt av förhoppning.
Jag vet inte om jag kommer påbörja skolan nu eller till nästa termin då csn inte gett mig ett klart besked än. Ska ringa lite samtal imorgon och se om jag kommer fram till något... om jag kan börja skolan så börjar den på Fredag (!!!) jag har ännu inte bokat någon biljett hem dock.   OM jag inte kan börja skolan denna terminen så stannar jag i sverige ett litet tag till så jag kan försöka hoppa på en distanskurs, fixa böcker osv och sedan fara ner till france så fort jag kan.  Saknar vår lägenhet och Nice.. älskar dock att vara med nära och kära.


Iafl julafton och nyår har passerat, även min födelsedag!  NU är det ett år till något stort händer igen :P 

Julafton var supermysig, spenderade denna i lerberget med familjen+familjen Nordh.  Spelade julklappsleken och åt gott.  På kvällen drog jag, julle och min bror ut i stan där jag hooka upp med Josse&co.

På juldagen var vi först hos Pucken och sedan drog vi ut i stan, denna dag är knappt ett minne blott, men jag tror jag hade trevligt iafl :)

I veckan hälsade jag på farmor, mormor, spenderade tid med mina vänner och min familj, hade ossy-mys.. Ja.. allt som jag egentligen saknar när jag inte är hemma... 

På nyår hade som bekant jag, Linda och Malin en fest! Jättetrevligt var det med mycket härliga människor och god mat.  Mycket att stå i innan men det var allt som allt bara kul faktiskt.  Tror ni flesta har sett bilder på facebook?

Idag vaknade jag med ett intågande i mitt rum som sjöng högt till "happy birthday".. detta var alltså mor, far, min bror och julle.. presentöppning blev av och jag fick massa bra grejer.  Böcker, pengar, krämer, kakfat,ungsformar och sånt fick jag av mor och far. Av tobbe fick jag clearasil produkter som jag ville ha.. haha.. Av Julle fick jag en efterlängtad Iphone 4..! :)     Sedan när gästerna kom så fick jag ett armband av broderDaniel och Johanna, Malin köpte den fina änglavingsberlocken till mig, och jag fick ljushållare från morbror med familj!  Inte bara detta utan trevligt sällskap och trevlig mat, avslutad med en trevlig filmkväll gjorde detta till en riktigt mysig födelsedag.   Den första hemma i SValöv på 4 år.  Skönt att vara hemma och bli ompysslad! :)

Om några timmar ska jag skjutsa min pojkvän till malmö som ska tillbaka till France, tråkigt men sant.  Så får vi se när det bär av för mig...

Hoppas ni alla mår bra och att ni alla har haft en fin jul och nyår.  God fortsättning som sagt.  
Skriver igen snart när jag har något vettigt att komma med!  :)

Pusskram och kärlek, och tack för alla gratulationer idag!! <3


På julafton i bilen på väg till Lerberget

Oskar-mys i veckan.

Nyår!!

Oskar med den fina Gap-pyjamasen han fick av oss i julklapp! Glow in the dark! :)

Kommentarer
mange

ingen dålli kille du skaffat dig;)

2011-01-03 @ 21:16:51
malle

fast det är inte sant, jag läser ju och jag är inte hemma=)

snäll kille det dära du=) och familj såklart! men en I phone 4 skulle man inte tacka nej till:)

grattis igen, ring gärna en dag=)pussss

2011-01-04 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0