< Till bloggens startsida

På jakt efter.

Nu blir det mycket uppdateringar om inspiration till lägenheten. Vi är på jakt efter sägnbord, skrivbord/sekretär och en sänggavel. Jag skulle vilja ha en fin öppen bokhylla, där man kan sätta upp både böcker och fingrejer, en planta.. ja ni vet. Så det ser lite hemtrevligt ut. Våra väggar just nu består av ingenting så... :)
Jag har nog glömt att berätta men vi fick en otroligt vacker spegel från Juliens föräldrar.. har tyvärr ingen bild på den men kan visa den senare.. Tror den får hamna antingen ovanför öppna spisen eller vid mitt nymålade bord.
En fantatiskt fin möbel/inrednings  kedja i frankrike, och lätt min favorit, är denna. Dom har så fantatiskt vackra grejer..
Sänggaveln och sängbordet på översta bilden har vi funderat ett bra tag på.. Men det är inte jättebilligt och jag är inte jätterik så.. vi får se om det inträffar nu eller senare.

Kommentarer
Matilda

Sv; ja, jag gör alla mina designer själv :)

2011-01-13 @ 08:22:14
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0