< Till bloggens startsida

Så många fina besökare jag haft idag..

...vad glad jag blir. Hade varit kul om någon skrivit något också men, jag ska inte klaga.
Det var riktigt jäkla skönt att jogga ikväll. Det blev bara 35minuter- det tar inte längre tid att springa runt svalöv och att springa 2 varv är inte jätteroande...  Men iafl- nysnö på marken så man fick stadigt grepp under skon, samt mjuka snöflingor som svepte en i ansiktet- Riktigt skönt vänner! Ska nog fan ut imorgonbitti också!
Josse fråga innan om vi skulle spela tennis imorgon- javisst sa jag. Jag är helt jääkla värdelös på det men det hade ju vart kul att testa iallafall. Vi får se om det blir av helt enkelt.
Julle har nyss skickast bild på spegeln som vi fick av hans päron. Jag tycker dock inte den passar sig på den öppna spisen, eller just nu är där alldeles för många grejer där så får styra upp det när jag kommer tillbaka :)
Fantastisk fin tycker jag iallafall! :)

Kommentarer
Elin Holmberg

Hej Madeleine,



Har följt din blogg sedan ett par månader eftersom jag själv precis flyttat till Nice, för andra gången. :) Har läst att du brukar springa endel, känner du till några bra springstråk i Nice? Är ju rätt mkt folk på strandpromenaden och det lär ju knappast bli färre närmre sommaren. ;)



Mvh

Elin

2011-01-14 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0