< Till bloggens startsida

Saturday!

Igår starta dagen med jogging och solning- bra start. Sen blev det lunch på Tempo. Mozzasallad, omelett och café gourmande.. fantastiskt gott! Efter detta tog jag raska steg mot stan och spenderade några timmar på att strosa runt i affärerna! Handla en ny kjol,ny scarf och två korta tshirts som passa till min kjol 8-)
weho.
Hms vårkollektion är ju faaantastiskt fin. Massa ljusa pasteller och underbara material. Hitta ett par shorts som jag tänker köpa snart!Ja det ska jag!

De beiga shortsen på ställning till höger. Man ser inte dom så bra men uuunderbara.

denna sööta kläningen hitta jag också på zara. Köpte inte den meeen en vacker dag kanske.....

Kommentarer
sandra

snygg!



mm mat är otroligt gott när det är lagat på rätt sätt! :) och man är hungrig såklart ;)

2011-01-31 @ 16:24:23
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Susy

Kommer ännu snyggare kläder på hm i april, concious collection eller ngt sånt heter den, kolla bara klänningen jag lagt upp! :)

2011-02-04 @ 14:41:01
URL: http://Susiani.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0