< Till bloggens startsida

I lördags...

Lämnade jag Italien och Bobby och åkte hem till kära familjen Parks igen.
Igår åkte vi upp till Greoliers och åkte pulka med barnen. Fantastisk dag. Solen strålade och det var superkul verkligen!
Lite sol fick dom allt.. haha.....


Idag åkte jag till mitt nuvarande 2v jobb, en villa i Cap ferrat. Detta är i princip samma jobb som på en båt... Huset är helt fantastiskt, hoppas även gästerna kommer va det! ha : )
Efter dessa veckorna är jag välkommen tillbaka hem till Parks till min pojkvän kommer tillbaka i slutet av månaden då vi ska hitta jobb tillsammans (det är tanken iafl).. och sen får vi se vad som händer.... 
så.. nu vet ni hur läget ligger till. Nu ska jag gå och lägga mig för det får bli en tidig morgon imorgon.
Hoppas allt är bra med er alla! Kärlek och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0