< Till bloggens startsida

Hej!

Hej allihopa!
Kul att ni kika in. Ja nu var det ju nytt år och nya tag. 
Jag har redan brutit mina två nyårslöften så disciplinen ligger på topp som ni läser.. haha eller ja jag var faktiskt ute och sprang en liten runda innan idag, blev en del pw istället. Gör fan ont att andas när det är kallt.. haha..

Annars har jag inte gjort så mycket, nyår spenderade jag hos Malin och Markus. Nyårsdagen hade jag lite kalas och firade att jag blev 25år. Sen de övriga dagarna har det mest tränat och chillat. Ja ni vet som vanligt.

Idag ska jag in till Malmö och träffa min kära vän Anja, det var jäklar i det längesen.
Imorgon ska jag till hbg och träffa malinpalin! Ska bli mysigt det med.
Sen söndag blir det chillll med jossan och malin, och träning då.
Det går bra nu!!!  :)
Lite bilder från idag sen ska jag bege mig.
Ha en fantastisk weekend så ses vi när vi ses, och hörs när vi hörs.
Puss x

Ps. Ursäkta röran på mitt flickrum haha. ds.



I brist på annat städa jag pappas garderob igår, ja ni som känner mig vet ju att jag gillar att organisera och ha mig. Hittade denna gamla tröjan som mamma stickat en gång i tiden. Den snodde jag helt enkelt! Hur mysig som helst!


Kommentarer
Marlene Pulls



Hej Madeleine!



Tack för kommentaren på min blogg och förlåt att jag inte har svarat. Jag vet inte om du har kollat in min blogg efteråt, men tyväärr så dog min morfar och jag har inte orkat vara online. Jag svarar jättegärna på dina frågor kring utbildningen.



Jag har varit överviktig utav större delen utav mitt liv och hade inga större kunskaper när jag började utbildningen. Detta gjorde dock ingenting eftersom alla börjar på nybörjarnivå (även fast massa fitness freak går utbildningen). Staden är otroligt liten och genuin, så man ska inte flytta dit om man gillar storstadsliv ;) Man ska vara mer intresserad utav natur, strand och softa grillkvällar med aussies :-)



Jag jobbar på IBS idagsläget och handlägger alla våra utbildningar i Australien, så jag kan det mesta om den... ha,ha. Jag svarar gärna på mer frågor om du har dem och kan även refera till studenter på plats eller andra som har varit där!



Kram

Marlene Pulls

2012-01-07 @ 13:41:42
URL: http://www.marlenepulls.com
Linn

SV: Har kikat på att göra egna faktiskt men jag tyckte det lät så invecklat, haha :) Kanske får lägga lite tid på det så blir nog slutresultatet bra :)

2012-01-08 @ 14:14:30
URL: http://linnlowes.com
Susse

Åh, har du gjort håret själv eller med sån snodd? snyggt iaf :)

2012-01-09 @ 11:40:13
URL: http://susiani.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0