< Till bloggens startsida

Lördag.

Som ni bekant vet så somnade jag inte förrän imorse, men trots detta stegade jag upp i morse för att gå till gymmet. Körde 15min cykling och 15 min intervall-löpning innan passet börja kl 10. Som en skön uppvärmning liksom.
Jag hoppade strechen på slutet och for hemmåt för att hinna till Lerberget i tid (kl 12).  Väl framme så satt Oskar påpälsad i vagnen och redo för att gå till badhuset.  1h bad  34gradig pool var fantastiskt skönt, sömnbristen gjorde sig anmärkt och jag blev fantastiskt slö just då, dock efter en dusch och en runda på ica i Höganäs, så var jag inte det minsta trött när vi väl kom tillbaka till huset. Oskar sov och min bror sov men jag stod i köket som en redig kvinna och gjorde hemmagjorda hamburgare till min bror och Johanna, kyckling till mig, sallad, hemmagord guacemole ja lite allt möjligt faktiskt. Det var inte förrän ikväll när jag nattade Oskar som jag somnade på parkettgolvet brevid hans säng, hållandes hans hand. Tror jag somnade innan honom faktiskt. Daniel kom in och väckte mig sådär en timme senare haha.. Därav sitter jag nu här och skriver detta i denna sena timmen. Jag är fantastiskt trött men kan liksom inte riktigt somna så tänkte trötta till mig genom bloggen och annat internet tjafs.  Nu ikväll har vi käkat "hamburgare".... min äldsta bror och hans sambo äter allt kött, min andra bror är vegeterian och jag äter bara fisk och fågel... så det blev 3 olika sorter.. fantastiskt onödig information för er del men nu vet ni det.... Det jag skulle komma fram till var att min bror introducera mig för wordfeud, så ikväll satt vi alla 3 i soffan med varsin iphone och spelade det i säkert 3h.... tragiskt lördagsnöje? haha nej nu får jag väl försöka mig på lite sömn, man vet ju aldrig när lillkillen vaknar imorgonbitti........ Hoppas ni haft en fin lördag!


Jag är så blek så jag börjar bli genomskinlig...

Uppe med tuppen.


Min lilla busbjörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0