< Till bloggens startsida

En helg med Cecilie....

Helgen har vart fantastiskt kul, var så kul att träffa lilla norskan igen. Hon är go hon!! :)
I fredags blev det utgång i Nice- vi började på blast på saleya och sen vidare till waynes och sen pompei. Vilken kväll!! Karin var också med minsann. Tusan vad jag saknat Nice, sitta på en uteservering och dricka rosé. aah amazing.
Igår blev det lunch i Nice sen tog vi oss till Cannes där vi strosade runt i affärer i timtal.  Kvällen började med middag (nattmat eftersom vi inte är så snabba) kl 23.30  på Mocca, sen gick vi vidare till Black Pearl, efter det gick vi till Boali och avslutade natten på en konstig liten klubb mitt i cannes centrum. När vi gick ut därifrån var det ljust ute.... Lång natt. Idag är jag trött!! haha Men allt som allt- en otroligt rolig helg med min lilla brunost!
Vi var väldigt dåligt på att ta bilder- men här är några iafl.. haha

Lunch i Nice...



sjokolade kaniiin.

Nytt nagellack...

I morse när vi kom hem, Cec var trött!!! haha

Ny klänning från Zara.

Kommentarer
Anonym

Kan du inte visa hela klänningen? ser kanonfin ut!

2012-03-20 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0