< Till bloggens startsida

2 veckor i sverige.

Hej........... long time as always! Hoppas ni mår bra... själv mår jag helt okej... har för tillfälligt en fantastiskt jobbig förskylning med hosta och halsont- (har inte kunnat träna!!!!!) men man ska ju inte klaga!  Det har varit två händelserika veckor faktiskt. Har träffat familj och gamla och Nya vänner, vart och shoppat,tränat, haft myskvällar, festat (för mycket haha) och haft KUL... allt som allt har det vart fantastiskt. Jag har även lyckats skaffa mig ett jobb (!!!) och ser faktiskt fram emot att få lite rutin i vardagen. Nu har jag inga som helst planer på att stressa iväg någonstans- tvärtom faktiskt. Det känns som att det är mycket som händer på alla plan just nu och jag är... glad!   Tänkte bara skriva lite kort och lägga in lite bilder jag tagit på senare veckor. Lite nya grejer och lite jag och lite familj- sådär som det brukar vara på min blogg. Min förhoppning är att kunna skriva lite oftare nu när jag får min nya mobil (IDAG ska den komma äntligen). Men tills dess- godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0