< Till bloggens startsida

Wednesday

Idag vakna jag übersent. 11.30!  Helvete tänkte jag då som har börjat inse att halva dagen verkligen försvinner när man går upp såpass sent. Jag hoppade upp och städa/diska undan lite från gårdagens middag.
Sen stack vi och kolla en till lägenhet. Den var jätteful och jättedyr för det rucklet. SÅ nej!
Sen joggade jag hem i lugn och ro, tog en varmdusch, och nu har jag precis ätit sallad med scrambled eggs. Mums. Köpte en ny salladsdressing igår som var orgasmic. Nog om mat.
ELler nej förresten.. idag ska nog göra hemmagjorda vårrullar.. :) Om jag hittar ingredienserna i mataffären.. sånt där rispapper verkar avancerat.

Dusch tvål Vanilj och kokosnöt- såå fantastiskt gott luktar dom.. Vet att vi har Palmolive i sverige men vet inte om vi har just dessa sorter. Här i frankrike har dom så mycket doft på allt från deodoranter till toalettpapper.. Älskar det faktiskt! En liten oas av god-luktande produkter.
Nu sitter jag och kollar på En natt på museét 2. Jag tycker det är dags för Robin Williams att göra en såndär riktigt mysig film igen... Eller en ny Jumanji kanske? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0