< Till bloggens startsida

Älskar solen.

Ja det gör jag. Livet blir så ycket lättare när solen tittar fram. Man slipper dessutom lägga dyra pengar på solariebesök!
Hoppas ni har haft en fin dag allesammans.. det har nämligen jag!
Jag var i skolan till kl 11 och kl 12 började jag passa Alfie och Majsan. Dom är så fina så man nästan vill ta med dom hem när man går!
Under deras 2h vila så hann jag med en halvtimmes powernap ute i solen- heeeeeeelt underbart.
Hade egentligen hoppats på att hitta på något ikväll men de få människorna jag känner är upptagna så det får väl bli en innesittar kväll helt enkelt. Kan ju passa på att plugga lite.. (som om det lär hända)...
Nu vankas det kycklingsallad (håll i hatten va).
Hoppas ni har en härlig fredag.
Puss på er alla.

Kommentarer
Kim

Gleder meg også til solen kommer frem.

Ikke mer enn 10-12 grader her, men så bor jeg jo ikke på den franske riviera heller da ;)

2010-04-03 @ 00:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0