< Till bloggens startsida

Bilder från igår! :)

Karin var så snäll och skickade över bilder nu ikväll så här kommer några få.

Haha alltså ögonen på den sista där Karin. Härlig retuschering:P


En liten småkul grej som bevisar hur full jag fortfarande var idag när jag stegade upp ur sängen var det faktum att jag nu ikväll frågade mig själv om jag hade duschat idag.. Vanligtvis är det typ det första jag gör när jag går upp och jag var totalt övertygad om att jag hade gjort det.... MEn håret luktade förfärligt så... någon dusch blev det nog inte idag ändå. Härligt Madde.
Gjorde en jävla god kycklingpaj innan ikväll, den sitter typ upp i halsen nu. Faasen vad mätt jag blev. Tror min magsäck krympe 4 storlekar efter magsjukan häromdagen. AJA. Hoppas ni har en fin lördag. Jag önskar Malin och Emelie en bon voyage (titta vad jag kan va!). Bon nuit et bisous a vous!

Kommentarer
mamsen

Sååå brun du blivit

o vilken snygg tunika, skit cool

Duschat nu???

ha de,

Pusskram

2010-04-11 @ 03:12:24
madde

TACK! Jag är mest fräknig faktiskt! JA tack jag är jättenöjd, är från hm- the garden collection! Köp en sån du! :)

Nu ska jag duscha faktiskt! haha

Pusskram!

2010-04-11 @ 09:25:04
Karin

haha, ser ju ut som att jag bara försökt ta bilder på mig själv... bra där!

2010-04-11 @ 16:38:33
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0