< Till bloggens startsida

Booooored som en strumpa.

Ja jag är faktiskt lite uttråkad. men jag är samtidigt för lat för att göra något.
Jag har ju faktiskt vart i skolan, och efter detta en timme på stranden och sen kom jag hem och har städat/tvättar osv i flera timmar.. Nu är jag på med att göra en potatissallad! :)  En klassisk en.. det är inte så lätt som det verkar för alla har ett helt eget recept med olika saker.... .och om man då lägger ihop alla dom sakerna så kanske det bara blir pannkaka? Vad tror ni va? Jag får nog säga tack till mina 97 snokare igår som var inne och kika här- UTAN att lämna någon kommentar alls... och såklart tack till de 3 som gjorde det! : ) Hade 100 läsare igår... det är mycket för att vara madde ju! : )
Anyway. Nu ska jag nog hoppa in i showern, är på tiden! Vi ses ladies and gents.

Kommentarer
mamsen

Den potatissalladen får du bjuda på, ser mkt god ut. Pusskram

2010-04-23 @ 01:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0