< Till bloggens startsida

Couer de pirate!

Kom precis hem från koncerten med denna tjejen. Hon är verkligen jätteduktig! Ska börja lyssna mer på henne- så kanske jag lär mig mera franska också dessutom! :)
Det tråkiga var att det var en STÅ konsert.... det är sådär kul att stå i mer än 2h... men men cest la vie.
Nu ska vi hoppa i säng och slänga på en film. Tror jag ska bege mig till zara och checka läget imorn när julle är hos frisören! Meeen på återseende mina kära läsare.
Här är förresten en liten bild på alfie också från innan idag. Världens sötaste Alfie dessutom.

Kommentarer
mamsen

Sååå söt, på upptäcksfärd eller??

Pusskram

2010-04-24 @ 00:29:52
mamsen

Lyssna på henne på you tube,

var jättebra, dessutom finns de lyrics där. så nu kan du sjunga med o som du sa lära mer franska

Pusskram

2010-04-24 @ 01:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0