< Till bloggens startsida

Söndag!

Hej hej allesammans!
Idag är det söndag+dåligt välder= innesittardag.
Halva dagen så satt jag framför tvn/datorn och nu precis har vi storstädat hela lägenheten, väldigt välbehövligt. Men fan vad det är tråkigt att städa. Får man inte betalt så är det näst intill horribelt.
Igår var jag hemma hos en tjej som går på samma skola som mig, Erica heter hon. Där var hennes kompis också som hälsade på hemifrån... Vi drack lite vin och sen stack vi till Waynes och hade det trevligt.
Imorse mådde jag sådär-bra. Alltid när jag druckit så vaknar jag alldeles för tidigt. SKulle liksom vilja sova till kl 13 så man är utvilad men ikke då.
Jag har inte så mycket att berätta idag faktiskt.  Jag fick en ny ljuslila v-ringad m. 3/4 ärmad tröja från Julien igår. Jättesöt och helt vanlig... ehm.. jag funderar på att sno hans chaumet klocka och byta till vit rem så blir det nästan som min 5000euro chopard-klocka som jag ska köpa en vacker dag. Japp, hipp hurra.
Den 28 maj kommer jag hem iallafall och hälsar på. Ska vara hemma i minst 2 veckor! :D YEY. Sen får jag nog åka tillbaka och skaffa ett heltidsjobb så man kan tjäna lite pengar.
Världens finaste puppy-elvis. <3

Kommentarer
Karin

Haha, var också på wayne's igår! vi kanske stötte på varandra :)

2010-04-04 @ 18:15:06
URL: http://softcotton.blogg.se/
mamsen

Valpen Elvis, gud va söt han var, o e forfarande

Pusskram

2010-04-04 @ 21:21:47
Karin

Hahaha, angående bilden, jag vet inte riktigt vad jag tänkte! Fick lite hjärnsläpp och ville bara få bort mig själv från bilden, så tog till det enklaste möjliga och gjorde en fyrkant över mitt huvud i paint... haha, inte så vackert kanske!

2010-04-04 @ 22:04:50
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0