< Till bloggens startsida

Sunnyday!

Det har vart jättevarmt idag. Älskar sommaren!! 28 grader stod temometern i solen på.. SÅ jag och julien dök ner på stranden... Julien den jävla vikingen bada till och med.. det var väl runt 14 grader i vattnet... mina fötter blev typ blå när jag stod vid kanten och huttra som en liten badkruka!
Har bränt mig och är överlycklig över lite kulör... är förvisso röd nu men det lägger väl sig till en fin noougatfärg så småningom! :)


Jag tänktne lägga in lite bilder från lägenheten... som jag sa till Malin så är de gansk amissvisande bilderna.. den ser liksom inte så fin ut när man ser den med deras möbler och sådär.. men anyway.. jag ska beskriva våra planer! :) Det kommer ett helt nytt inlägg till detta.

Den här låten har gått på radion nu flera gånger när jag vart ute och kört bil. Man blir så glaaad! :) Lyssna och känn in sommarkänslan.

Kommentarer
mamsen

Lägenheten ser väl inte så pjåkig ut

Med era planer blir den jättefin

28 gr, man blir ju sotis, här var de ca 15 gr sol, ljummet, o skönt, men absolute inte nåt solväder

Ha de bra. pusskram

2010-04-26 @ 00:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0