< Till bloggens startsida

En fartfylld helg.

Kan man ju säga. Det känns som om det har gått i ett här. Men jag gillar ju fart och fläng så det är okej.
Jag måste säga att jag är fantastiskt glad att jag hunnit träffa så många vänner här hemma, har vart hur kul som helst.
Ja i fredags var vi ju som bekant i Hbg som jag skrev i tidigare inlägg.
På lördagen så vakna vi upp på hotellet som sagt, efter detta sa vi farväl till Calle och Marie och drog oss hemåt mot landet.
Jonna sov en stund och jag gick runt och pula med diverse saker sen for vi iväg till Center syd där mitt mål var att hitta en klänning till dopet på söndagen. Det gjorde jag också minsjäl.  Jonna droppa mig hemma i Svalöv och drog sedan vidare mot Kalmarstad.  UNdra hur pigg hon var. haha.
Kvällen spenderade jag tillsammans med Malin, vi drack vin, för mycket vin. Ja återigen berättar jag om att vi drack- det har blivit en del nu på sistone. Men nu ska jag fan hålla mig ifrån alkoholen ett bra jävla tag... Anyway.  Lördagskvällen är flummig men vi slutade på en efterfest i Landskrona iafl som faktiskt var jävla kul. Kl 10 på morgonen kom jag hem, kl 11 stack vi till dopet. Madde var trött.
Men dopet på söndagen gick väldigt bra, var en mycket mysig tillställning med god mat och trevligt sällskap.
Igår (måndag) mötte jag upp Johanna och Oskar på väla där vi gick och strosade och handlade förnödenheter. Det var nice, gick och myste med Oskar massvis och Johanna bjöd på fika:)
På kvällen så åt jag middag med min mor och far och efter detta ringde Sandra och vi drog över till Linda och Tomas. Då fick jag äntligen titta på det lilla livet Levi som låg och sov. Så söt så! : )  Vi gick hem runt 2 tiden inatt efter massor av snack, fika och catch up- alltid lika trevligt! :)
Idag skulle jag och tobbe åkt och simmat lite men tiden räcker inte riktigt till. Har lite ärenden att fixa och så innan flyget går 19.25 ikväll. Om 6 dagar får vi vår lägenhet! :)  Om 7 dagar kommer mor och far ner och hälsar på :)
Nu står det mycket på schemat och jag gillar det. Hoppas ni alla har det bra. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande och ska försöka skärpa mig på den punkten! haha
Bisous á vous.

Jag, broderDaniel, Johanna, broderfisk med Oskar och prällen.

Stolt gudmor med Ossy.

Oskar, hans mor och Sophie le giraffe.

Stolt gudfar och ossy på sin nya fina stol.

Ossy hitta farfars näsa.

Kommentarer
Karin i Nice

haha vad sur prästen såg ut!

2010-08-03 @ 15:34:39
URL: http://softcotton.blogg.se/
JQ

J'aime la girafe!! Great pix.

2010-08-03 @ 19:58:20
Mamsen

OSKAR, de va din dag

2010-08-08 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0