< Till bloggens startsida

Stor ursäkt.

Till er alal som med ivrig väntan vart inne och kollat om jag uppdaterat om lägenheten. Detta har jag helt enkelt inte haft tid med! Vi har vart i lägenheten kl 8 på morgnarna och så länge det vart ljust på dagarna och när kvällen nalkats- 21 tiden- då har man duschat och gått ut och ätit- sedan förra tisdagen.  Hujedamig.
Men lite snabbt ska jag berätta för er att mina ära föräldrar var här. Det blev inte mycket solning då tyvärr utan det var mest en massa jobb i lägenheten. Såå för deras del var det ingen "semester" tyvärr. Men jag är väldigt glada att dom var här och att vi umgicks så mycket... och otroligt tacksam för all hjälp. Ville inte att de skulle åka härifrån. Man vänjer sig lätt att ha föräldrarna vid sin sida- för det är ju så det ska vara egentligen... Juliens föräldrar har också vart här och hälsat på/hjälpt till  så nu har föräldrarna möts också- och det gick ju riktigt bra faktiskt. Min pappa imponerade med engelskan vill jag lova. haha.  Juliens bror har vart här tors-lör för att hjälpa oss i lägenheten och sedan med flytten. Tur var det för det hade aldrig gått utan honom.  Vår lägenhet här nästan klar- förutom ett badrum som ingte är fungerande. Snubben vi anlita till att fixa det var en jävla k*ksnubbe (ja jag tänker inte ens be om ursäkt för min språk för hatet han medför är enormt)  som bara förstörde allt. Vi slänge ut honom igår efter att ha förstört duschen som Juliens bror fixat. Ja ni förstår ju själv. Nu är vi i vår gamla lägenhet- sitter på golvet då alla möbler är flyttade. Ska städa denna snabbt och sen hem och äta lite middag. Idag har vi unnat oss några välförtjänta timmar i solen. (vi var uppe imorse och städa /spacka tvättrum)- så något vettigt är gjort. Ikväll ska jag måla. Jätteskoj. Inte alls trött på detta nu. uuh.   Ja iafl- vi kommer förmodligen inte ha internet på 1,5v nu men jag ska försöka leta mig till ett it café så jag kan uppdatera med lite nya bilder. (glömde kameran i andra lägenheten) Jag har lagt hela golvet iafl- jag är själv imponerad det vill jag lova. Mamma har assisterat mig också där att inte förglömma.  Tack mamma och pappa för att ni var här. Ni gjorde oss båda så otroligt glada.
Nu ska det städas.
Hörs snart.
Puss!

Kommentarer
mamsen

Klart vi vill hjälpa till, o det har blev mycket umgänge ju, sola kan man gör ai grillen tex, de gjorde jag häromdan. Ser fram emot bilder på lägenheten, Blir jättebra, Pusskram

2010-08-22 @ 23:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0