< Till bloggens startsida

Unighted i Nice!

Nu var helgen över... och den har vart fantastiskt bra! :)
Igår började dagen med jobb hos Parks fram till kl 19. Var kul att träffa de små liven igen. De bara växer och växer man hinner knappt med !
Efter detta så kom jag hem, gjorde mig iordning snabbt som attans sen drog vi på en födelsedagsmiddag. Juliens kompis, kompis fyllde år och dom bjöd in. Julles barndomsvän från Paris var här hos sin bror som alltså är snubben som hade födelsedagsfesten. Trevligt var det. Massa fransk plockmat och rosé- hur kan man klaga :)
Efter detta drog vi hem till vår lägenhet där Fred (en annan vän till Julle från Nimes) väntade. Jag bytade om snabbt som attans och sedan drog vi iväg till Unighted.Fred hade nämligen fixat biljetter till oss, och det visade sig vara biljetter till VIPen så det var gratis driicka hela kvällen. Eller bara fram till kl 3.. så när det var julles tur att hämta nya drickor då hade de stängt baren- jävla trams. MEN det var ganska häftigt faktiskt. 35000 var i/på Nikaïa stadium.. mäktigt. David Guetta stid och såg cool ut uppe i sitt podie.. ja vad ska man säga. Det var nice :)
Imorse gick jag Julle och Fred till stranden där vi sov i nårra timmar. Efter detta kom jag och julle tillbaka till lägenheten där vi sov i nårra timmar till. Haha. Sen nu ikväll har vi målat/lackat vårt bord. Blev fan skitbra. Tror det kommer bli ungefär samma färg som golvet. Ska visa er det imorn. Jäkla snyggt. Ska måla vår stora spegel och vårt hallbord i samma färg tänkte vi. Ja om ni undrar alltså.. haha..
Sen efter det var jag och julle ute på en promenad/joggingtur- ja det är söndag ni vet.. i 1,5h- var fantastiskt skönt. Vi kom hem nu kl 22 och sen dess har jag ätit en mozzarellasallad och pulat med saker hemma. Imorgonkväll då gäller det. Vi borde verkligen börja packa sa vi idag och slog oss på pannan.
Nej imorgon är det jobb kl 8.30 så jag borde innerligt hoppa i säng.
Kommer nog lite bilder fårn lägenheten imorgon också- nu när den ska vara tömd.
Hoppas ni haft en fantastisk helg mina läsare.
Bisous och bonne nuit.

Kommentarer
mamsen

Nice, då får man snart beskåda detta

Längtar

2010-08-09 @ 08:29:18
Josse

Det låter ju som en toppen helg! Åååh är sjukt avundsjuk att du såg Guetta, eller va där han spelade iaf. Sinnes med VIP:n ju, gratis dricka till 3, inte illa det inte:P! Miss jo my friend<3. Shit nu ska jag iväg själv om 2 dgr, äntligen semester:)! Vad kul med lägenheten som ni borde fått idag?(!) finally och besök från päronen också!

Puss på re:)

2010-08-10 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0