< Till bloggens startsida

weekend!

Hallåå all my lovely readers!
Kul att ni tittar in fortfarande trots mitt dåliga uppdaterande.
Ibland har man liksom inte riktigt orken.. men nu är jag här iafl och ska berätta för er om min otroligt händelserika helg (läs ironi). I fredags åkte vi och köpte ett golv och sen var det bara chill i soffan resten av kvällen.
Lördagen spenderade vi dagen på Ikea köpandes/bytandes en hylla vi köpt tidigare. På kvällen drog vi ut på cour saleya där vi köpte en flaska rosé och hade det mysigt. Idag har vi legat på stranden heeela dagen, jag är röd vill jag erkänna. NU kom vi precis hem från Monaco där vi ätit på Stars'n'bars. Väldigt mysigt var detta.
Imorgon ska jag jobba bannemig så jag borde gå och lägga mig nu..  Min mage är ond som vanligt. Jag borde kolla upp det där egentligen, känns som en vardaglig grej att ha ont i magen nu..

På vägen hem fårn Monaco så mätte vi avståndet mellan Hamnen och vår nya lägenhet,600meter. Från vår lägenhet till Place massena 700meter. Från gamla stan, tja 100meter. HELT fantastiskt! Närmsta stranden är nog 1km dock men det kan man ju leva med :) Neej hoppas ni har haft en fin helg. Nu ska madde sova. Bisous


Haha kolla löparen till höger då. Nice.



Världens fulaste mås-anka!

Kommentarer
JQ

Cosy moment. Je t'aime choupie!

2010-07-19 @ 00:07:10
susy

Snygga rosa skor!!! vill haa.

2010-07-19 @ 10:12:05
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Karin i Nice

haha naaw, den var ju söt den lilla måsen!

2010-07-19 @ 21:38:56
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0