< Till bloggens startsida

Forresten!

Idag var vi pa fnac for att kopa ett dictionary till mig nu nar jag ska borja skolan. Glomde saklart kopa ett nar jag var hemma i sverige sa det fick bli ett franskt-engelskt sa lange. Kanske mina vanner kan ta med ett nar dom kommer! Anyway... nar vi val var dar sa hittade Julien en liten fickbok for svenska. Alltsa bra fraser att kunna om man ska till Sverige... och denna kopte han bannemig! Haha. Bladdra precis igenom den iafl och en fantastiskt anvandbar mening maste val anda vara denna :
"Den här journalisten har arbetat på Dagens nyheter sedan 20 år."
"denn hèr schournalistenn har arbètatt po Daguenns Nuhètèr sèdann chugo or"  
Haha anvandbart verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0