< Till bloggens startsida

Godafton i stugan.

Nu har jag och Julien precis kommit hem från Antibes. Vi tog en liten promenad i kvällssolen sen gick vi till en restaurant och åt thaimat. Otroligt gott som alltid!
Eftersom jag sov ca 3,5h inatt så känner jag hur ögonenlocken börjar dala och huvudet börjar bli tungt... så nu ska vi lägga oss och kolla lite dr house tänkte vi. Imorgon ska vi upp tidigt för stranden, sen ska vi iväg och kika på golv och kanske åka och fika på chevre dor (vääärldens bästa utsikt- min bröllopsplats dessutom). Blir nog en bra dag. Hoppas ni haft en fin helg.  Bisous!


Jag och min båt i bakgrunden......
My man the philosopher!  ;)
Haha varning för ihoppare med armen utåt sträck? Varning för folk som klättrar upp frivilligt på den höga muren och ramlar i av misstag?  Varning för vad tänker jag?

Kommentarer
mamsen

Jasså, du har blitt båtägare osse

Fint o skönt ser de ut, skulle osse vilja vara där

Här e de varmt nån dag sen blir de inte mer

Längtar till riktig sommar

Pusskram

2010-05-23 @ 22:49:07
Karin i Nice

Såååå snygg klänning!

2010-05-23 @ 23:04:18
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0