< Till bloggens startsida

Helgen börjar närma sig med raska steg...

....Och det gillar vi!!
Idag har vart en skön dag faktiskt. Vi vaknade runt 11 snåret och stegade upp för en traditionell baguettfrukost. Efter detta stack vi till Cagnes strand för att försöka lapa sol. Detta gick ju bra i ungefär 5 minuter innan molnen kom. Här ser ni.. bilden mot havet och himmelen bakom oss at the same momento.




Ja anyway, efter detta så gick jag hem till Parks och passade Majsan&Alfie som idag var på topphumör- vilket gör det så mycket roligare! Vi sprattla och lekte och tittade på film. Förresten så vräkte det ner och haglade som attans under en bra stund. Härliga franska rivieran va.... suck å stånk.
Efter jubb så hämta jullebulle mig, vi körde hem och städade kylen. Ja, hör och häpna. Thaimat tillagades sedan snabbt innan vi for iväg på bio. Robin Hood blev det.. och sanna mina ord men den där Russel Crowe är en riktig man i sina krigarfilmer. I bodies of lies och i state of play är han mindre sassy men den kan man bortse ifrån! Filmen i sig var väl en såndär typisk "amerikansk" (jag fattar att filmen inte utspelar sig där) krigshistoria med kärlek i grunden... uh lala som jag brukar säga.


NEJ mina damer och herrar, imorgon ska jag ringa till Zara och se om dom har fått in mina skor i 38or så jag kan återlämna 39orna, d är nog snäppet för stora även med silikonsula. Efter detta är det jobb och sen på kvällen drar jag mig över till Cecilies crib för lite vinintag och sen blir det utgång, förmodligen i Cannes. Yey. Ser redan fram imot det. Då kan jag ha min nya dress. hurra. Sov så gott kära läsare. Puss på er

Kommentarer
Cecilie

Gleder meg masse til i morgen :)

2010-05-14 @ 01:06:56
mamsen

Härligt me hagel???

Cannes o vimsa runt bland filmstjärnorna, lite foto hade vatt kul o se

Ha de gött va rädd om sig.

Ses snart

Pusskram

2010-05-14 @ 01:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0