< Till bloggens startsida

Svalöv.

Jag är hemma i Svalöv nu.. eller sen igår vid 18 tiden snarare.
Gårdagens resande gick över förväntningarna snabbt eftersom jag fick sällskap av Annie kl 10. Hon skulle åka hem nu föralltid.... föralltid liksom. Nu såhär i efterhand förstår jag inte varför man inte träffa henne mera. Hur trevlig som helst ju!


Anyway- väl hemma så blev det laxmiddag med min familj och sen stack jag iväg till Malin där det var förfest.
Vad jättekul att träffa alla igen. Var typ slutet av januari jag träffa de flesta senaste gången- helt sjukt längesen ju!
Vi drog ner i stan och hängde lite på tych och sen blev det tages för hela slanten. Jag tog en 4a jeager 30 min innan stängnig- det var inte alls särskilt genomtänkt....hrm...  Jag och fishy köpte falafel och sen tog vi en taxi hem.


Idag har jag och min mamma vart på loppis. Apkallt var det, men trevligt med lite kvalitetstid med moder åtminstone :)
NU är Oskar här, han är världens sötaste!! Vi ska ut och gå en runda nu tänkte vi. Ikväll blir det grillat med familjen och sen massa Oskar-mys. Ska ta igen allt mys vi missat de senaste (snart) 3 månaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0