< Till bloggens startsida

Det var denna helgen..

Ja minsann. Tiden går snabbt när man har kul. Den går snabbt även när man inte har kul tycker man såhär i efterhand.
Lite info om vad Madde har gjort i helgen:
I fredags var jag uppe i Lerberget och besökte min bror, hans sambo och deras lille son Oskar. Vi åt middag på eftermiddagen och på kvällen bjöds det på godis till Idol.  Idol var riktigt dåligt i år, kan bero på att jag bara sett de 4 sista avsnitten.. men.. dåligt.
Runt 21 tiden så tänkte jag: Men vad tusan man kanske ska dricka lite vin ändå trots predikan om "ingen sprit fram till jul" tidigare under dagen.  Jag slängde iväg några sms och några samtal och vips så var jag på toppenhumör på något ställe i Helsingborg. Var längesen jag hade sådär kul faktiskt.

Lördagen sov jag bort. Missade mitt Zumbapass som jag nu måste böta 100:- för (jävla skit). På kvällen tittade lilla Josefine in och vi agerade soffpotatisar i ungefär 6h. Hon är en trevlig sällskapspotatis så det var en lyckad kväll det med.

Idag söndag, tja... sov bort denna dagen också. Gick upp sent, plockade iordning lite i huset. Gjorde mig ordning för Box passet, 2 min innan jag skulle gå ringde dom och sa att det blev inställt. Bajs tänkte jag och gick ut en runda med min hund istället. Dock var MLR passet lite senare så en tur till gymmet blev det allt och sen tjockade jag till mig med tacos och after eight...  Ny dag, nya tag som man brukar säga.

Nej nu ska jag försöka knoppa så jag inte sover bort ytterliggare en dag i mitt liv. 
Natti.



/tomte utan armar.

Kommentarer
Jenni Aussie

Halloj dar! Sag att du hade komenterat min blogg, men har inte orkat skriva i den sen september. Men du kan svara till min mejl om du undrar ngt- [email protected]



Jag har precis gjort klart cert 3 har pa TAFE, det ar en jatterolig utbildning! Jag var lite orolig for hur det skulle ga med engelskan, men lararna ar valdigt forstande. I min klass ar vi 15 svenskar, ratt ovanligt att man ar sa manga. Och skulle man inte klara av ngt prov, sa far man alltid en till chans pa sig, lararna vill att alla ska klara av utibldningen. Manga lektioner hra vi i gymmet pa skolan, da man far lara sig olika tekniker osv.



Men tror nasta termin blir roligare, da man far borja jobba med klienter. Forsta terminen far man praktisera pa varsit gym och gora 25 timmar, och sen ska man praktisera 20 timmar pa skolans gym. Lara sig olika saker, olika tester man kan gora med sina klienter osv. :)



Vet inte riktigt vad du vill veta, skriv ett mejl sa ska jag svara sa gott jag kan :) Det ar iaf jatteroligt! saklart det kan vara jobbigt ibland oxa, men for det mesta ar det kul!

Anda jobbiga kan vara att de flesta skoldagar ar fran niotiden till halvsex pa kvallen, men man far inga laxor direkt eftersom man gor det mesta i skolan. Anda ar nar man har prov som man far plugga lite hemma.



Hoppas du fick lite svar pa dina fragor :)



Jenni

2011-12-12 @ 05:02:52
URL: http://jenniaussie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0