< Till bloggens startsida

Helgen.

Godmorgon.
I fredags droppade jag barnen på dagis och for sedan till Nice för att träffa fina fina Elin. Hon hade en sådan klok idé om att äta lunch i en av restaurangerna på stranden, och så blev det!
Ceasar sallad, ett glas rosé och en café gourmande blev det och massor av catching up! Var ju alldeles för längesedan sist, och tiden bara springer iväg. Det var supermysigt, verkligen!! Inte bara det, hon hade vart så himla söt och köpt en present till mig i sen 25års present. Inte mindre än en korthållare från Lancel!! Superduper fin, och alldeles för mycket!! <3 Tack kära Elin!!

Min hosta har jag ju haft sen tidigare i veckan, men i fredagskväll utvecklades den till förskylning och hög feber. Sen hade jag feber hela lördagen då vi fick stanna inne mestadels av dagen, sen igår var det något bättre då febern försvann, dock så är hostan och förskylningen fortfarande kvar- hoppas innerligt den försvinner snart. Käkar droger i mängder känns det som.

Idag blir det nog mest chill, lite excercises ska jag se till att göra, ut och springa fungerar inte med den hostan jag har.
Ha en fin måndag alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0