< Till bloggens startsida

Uppdatering.

Godkväll på er!
Hoppas allt är bra.
Själv är allt jättebra..  Jag är som bakant tillbaka i Frankrike, passar för tillfället Maja och Alfie då päronen är på lite välförtjänt semester. Är väldigt mysigt och vi har det kul ihop jag och kidsen.
Idag var dom på dagis så då passade jag på att springa en lång runda i solskenet. Fantastiskt skönt var det!! OJ vad jag saknat att springa utomhus! Sedan spenderade jag resten av tiden till att plugga lite i solskenet, och prata med bobbsan på skype innan det var dags att hämta kidsen.  Här är inte särskilt varmt dock, idag var det väl 7grader, men solen stod ju på så då är det okej! :)  Nu ska jag chilla lite på soffan sen plugga lite tänkte jag. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0