< Till bloggens startsida

Fredag=bra dag!

Hej hej!
Hoppas ni haft en fin dag.  Min började kalas.
Jag gick upp runt 9 tiden och solen strålade. Jag fick brev från gävle högskola om att jag kommit in på min 15hp kurs folkhälsopsykologi , anledningen till att jag ens sökt denna är för att jag är "skyldig" csn 15hp för att kunna få studielån. Så klarar jag bara denna kursen så kan jag sen söka mig vidare! WO :)  Jag är glad.
10.30 stack jag till gymmet där jag spenderade en timme på löpbandet, efter det blev det solning innan jag åkte hem.

Jag ringde Sandra och vi hade sen tidigare bestämt dejt, det blev en sväng till Center syd så Sandra kunde handla lite bebbe kläder. Själv hitta jag ett par tokfina nike shorts. Jätterosa! ha. Det är fan det enda jag lägger pengar på. Utgångar och sportkläder.
Ja nu kom jag nyss hem och ska iväg och träna om en timme och köra pass. Sen vet jag inte vad som händer ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0