< Till bloggens startsida

Klockan är inte ens 11...

... så här produktiv har jag inte varit på flera månader. Fantastiskt. Haha.
Var nere på gymmet i 1,5h. Körde löpbandet i 40 min och övningar/styrketräning resterande av tiden.
Känns bra. Ikväll vankas det tramsig zumba och total body pass.   Jag skickade sms till min bror för att höra om han hade lust att simma lite, men han har nog inte vaknat än.. Nu sitter jag och väntar på att Sandra ska komma hem från stan så jag kan leka lite med henne minsann. Ska registrera mig på min kurs nu och försöka hitta min kurslitteratur. Jag ska bara ha 3 böcker, men där är en bok som jag fan inte hittar någonstans? Någon som har något tips på vart man kan hitta? Känns som jag kollat de flesta sidorna, kurslitteratur.se, bokus, adlibris, tradera, blocket osv, även bibliotek... MEN icke, så Tips är väldigt välkomnande?!   Ha en fin tisdag alleman!



Förresten, min kära mor stickade ett par efterlängtade raggsockar till mig så jag tänkte att jag bannemig ska visa upp dom också så hon blir glad! (för jag blev glad! :)   )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0