< Till bloggens startsida

Nu snackar vi!!!

Haha ja titta vad jag hitta på Lidl runt hörnan.

Hej förresten!

Hoppas allt är bra med er. Själv är allt kalas. Är lite ledsen över molnen tagit över idag dock, min tanke var ju att plugga i solskenet hela dagen- förena nytta med nöje ni vet... men icke.

Pluggat har jag dock, och har även vart ute på en joggingtur. Blev nog en 8-9km iallafall- sen åt jag 2 punchrullar så det gjorde väl ingen större nytta.

Nu ska jag återgå till studierna- vi håller förtillfället på att skapa ett program/plan för att få anställda på ett företag att sluta röka............ ironiskt jag vet.

Ha en lovely dag. + en egobild på det. tjo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0